środa, 8 marca 2017

Powrót na bloga| Kilka słów o moim aktualnym czytaniu

Od czasu mojego ostatniego posta tutaj minęło na prawdę sporo czasu. Nie miałam zbyt wiele pomysłów na teksty, a poza tym brakowało mi motywacji by tutaj coś dla Was napisać. Teraz wracam z nowym nastawieniem. Wpadło mi w ręce ostatnio wiele ciekawych książek, które zamierzam zrecenzować w najbliższym czasie. Zmieniłam książki jakie czytam, bardziej zainteresowały mnie klasyki, reportaże itp., co nie oznacza, że nie czytam już zwykłych młodzieżówek, delikatne zmiany wprowadziłam też w szablonie bloga, ale są one mało zauważalne, mi jednak odpowiada minimalizm. Moje recenzje nigdy nie były idealne dlatego teraz zamierzam nad nimi trochę więcej popracować i skupić się właśnie na tego typu tekstach. Oprócz nich planuję również podsumowania miesięczne, plany czytelnicze i tego typu randomowe posty. Mam nadzieję, że będziecie chętnie tu zaglądali i zapraszam Was serdecznie na notki na dwa razy w tygodniu- w każdą środę i sobotę o godzinie 17:00.
Jeśli macie jakieś pytania, sugestie czy przemyślenia, koniecznie piszcie pod tym postem
.



A na koniec zapraszam Was też na mój instagram, na którym ostatnio wprowadziłam trochę zmian.

3 komentarze:

  1. W takim razie witamy ponownie! :) Powodzenia w blogowaniu <3
    Zapraszam do siebie: goszaczyta.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń