niedziela, 4 września 2016

Wrap Up Sierpień & TBR Wrzesień

Cześć, dziś przychodzę do Was z sierpniowym wrap up'em i tbr na wrzesień. Zacznijmy więc od tego co udało mi się przeczytać w minionym miesiącu.
"7 razy dziś" Lauren Oliver 5/10
"Kim moglibyśmy być, gdybyśmy nie byli nami" Albert Espinosa 1/10
"After. Płomień pod moją skórą" Anna Todd 7/10
"Ostatnia spowiedź. Tom 2." Nina Reichter 7/10
"Ostatnia spowiedź. Tom 3" Nina Reichter 7/10
W sumie przeczytałam 5 książek, niestety nie pokażę Wam stosiku, bo nie mam ich wszystkich przy sobie. Ze swojego wyniku jestem średnio zadowolona biorąc pod uwagę, że był to ostatni miesiąc wakacji, nie będę jednak rozpaczać, bo w lipcu przeczytałam tylko 1 książkę o czym aż wstyd pisać. Niestety trafiłam na 2 słabsze książki, ale poza tym było w porządku.

Nie chcę planować zbyt wiele książek do przeczytania, bo wiem, że wrzesień będzie pewnie przepełniony obowiązkami, ze względu na szkołę, ale chciałabym przeczytać chociaż te trzy książki.
"Hopeless" Colleen Hoover
"Pani noc" Cassandra Clare
"Pamiętnik" Nicholas Sparks



Z powodu szkoły posty będą się pojawiać niestety, ale chyba tylko raz na tydzień, mam nadzieję, że uda mi się napisać więcej od czasu do czasu.

Co Wy przeczytaliście w sierpniu ?

1 komentarz:

  1. 5 książek to moim zdaniem dobry wynik! Muszę w końcu zabrać się za Ostatnią spowiedź, widzę, że całkiem wysoko oceniasz tę serię. :)
    Ja sama przeczytałam 6 książek i jestem zadowolona z tego wyniku.
    Pozdrawiam, http://bukowy-dworek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń