sobota, 1 października 2016

Wrap Up Wrzesień

Dziś mam dla Was wrap up wrześniowy. Zapraszam do czytania.
We wrześniu mimo początku roku szkolnego udawało mi się choć trochę poczytać prawie każdego dnia, szczególnie w autobusie, w drodze do szkoły. A oto co przeczytałam:


"After tom 2. Już nie wiem kim bez ciebie jestem" Anna Todd Kolejny tom After, ktory moim zdaniem jest niestety słabszy od 1, ale i tak przeczytałam go dość szybko i zdążyłam już wypożyczyć kolejny tom z biblioteki. 6/10
"Dziewczyna z pociągu" Paula Hawkins Po tą książkę sięgnęłam ( a raczej po jej elektroniczną wersję), bo już od jakiegoś czasu jest o niej głośno, a sama zauważyłam, że zbliża się jej premiera w lokalnym kinie, więc pomyślałam, że warto przeczytać i szczerze mówiąc była to przyjemna książka, ale napewno nie określiłabym jej mianem "najlepszego thrillera", a nawet nie nazwałabym jej po prostu "thrillerem". Mimo wad i tak mam zamiar wybrać się na film. 6/10
"Król Edyp" Sofokles Oczywiście to była moja pierwsza lektura w liceum, nie mam o niej zbyt wiele do powodzenia, podobna jest oczywiście do "Antygony", jednak nie są to moje ulubione lektury szkolne. 4/10

I to już by było na tyle, chociaż zaczęłam czytać też kilka innych książek, ale jakoś w żadną nie mogę się wkręcić. Wiem, że może się wydawać, że przeczytałam bardzo mało( szczególnie gdy widzę niektóre wrap up'y gdzie wiele osób czyta po 15 książek miesięcznie), ale jak dla mnie to i tak wiele, bo nie liczyłam, że cokolwiek w tym miesiącu przeczytam. Nie prezentuję wam mojego tbr na październik, bo uznałam, że nie ma to zbytnio sensu, w efekcie i tak wcale nie trzymam się tych tbr'ów i czytam to na co po prostu mam ochotę.

Co wy przeczytaliście w tym miesiącu? 

2 komentarze:

  1. Pjona, tez przeczytałam 3 książki :)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń